استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت محصول چه شرایطی دارد؟

  1. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  2. اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود و پس نظر کارشناسی محصول دعوت میگردد.
  3. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  4. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  5. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل ضمانت یا گارانتی نمی‏‏‌شود.
  6.  اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  7. وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ما از طریق تلفن 09129322500 اطلاع داده شود.
  8. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل ضخامت یا مشخصات درج شده در سایت، باید کالا در شرایط اولیه خود در بسته بندی باشد و سپس آن را بازگشت دهید.
  9. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  10. ارسال مجدد یک کالا برای مشتری شامل ارسال رایگان نمیباشد.
  11. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  12. در صورتی محصول شرایط عودت را داشت و مایل به دریافت وجه پرداختی خود باشید و پس از اینکه کالا را به آدرس: یزد،میدان ابوذر،بلوار شهیددشتی،مابین گوچه 52 و 54 ، بازرگانی واشر صنعت آژند مرجوع کردید ، تمام وجه پرداختی شما با کسر هزینه ارسال به شما عودت داده خواهد شد.
  13. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  14. تغییرات قیمت محصولات : قیمت واشرآلات و… کاملا به نرخ ارز وابسته است. لذا، با توجه به نوسانات نرخ ارز و امکان آپدیت نبودن برخی از قیمت ها در لحظه، بازرگانی واشر صنعت آژند حق دارد تا در صورت افزایش قیمت ها، مابه التفاوت قیمت روز محصول را از شما تقاضا کند یا در صورت کاهش قیمت محصول، مابه التفاوت قیمت را به شما بازگرداند. در صورت افزایش قیمت، مشتری می تواند سفارش خود را کنسل کند تا وجه پرداختی ایشان به صورت کامل عودت داده شود.

سفارشات من چه زمانی ارسال می شود؟

  1. سفارشات در شهر یزد صرفا توسط پیک ارسال می گردد و مشتریان می توانند از بین روش ارسال فوری و ارسال عادی، یکی را انتخاب نمایند.
  2. در شهرهای دیگر، ایران عزیزمون سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس و سفارش های بالای 5 کارتن با باربری ارسال می گردند.
  3. مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.
  4. تبصره ارسال: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست، تیپاکس یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست، تیپاکس یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.
  5. هزینه ارسال:
  6. هزینه ارسال پس از تماس تلفنی به اطلاع شما خواهد رسید
  7. مدت زمان تحویل سفارش ها:
  8. سفارش های شهر یزد: مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران در روش ارسال فوری در کمتر از 3 ساعت که هزینه ارسال با مشتری خواهد بود و در روش ارسال عادی حداکثر یک روز کاری می باشد.
  9. توجه: سفارش های ارسالی شهر یزد به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 تا 3 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
  10. سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری: سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 9 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند.

از چه طریقی میتوانم سفارشم را پرداخت کنم؟

پرداخت آنلاین

مشتریان می‌توانند در طول شبانه روز سفارش خود را به وسیله کلیه کارت های عضو شبکه شتاب در سیستم ثبت کنند و يا در صورت ضرورت زمان از طريق تماس تلفنی 09130010509  بنام بازرگانی واشر صنعت آژند سفارشات خود را ثبت نموده تا در سريع ترين فرصت بررسی شود. سفارشات معمولا همه روزه بجز ايام تعطيل بررسی و ارسال خواهند شد.

انتقال کارت به کارت

شما سروران می توانند از طریق واتساپ، ایتا ، تماس تلفنی و یا انتخاب گزینه کارت به کارت در صفحه پرداخت سایت، سفارش خود را نهایی کنند و مبلغ مورد نظر را به شماره حساب اعلام شده توسط پشتیبان سایت واریز نمایند. بعد از تکمیل فرآیند خرید با کارشناسان فروش وبسایت تماس برقرار کرده و سند واریزی خود را ثبت نمایید.

پرداخت هنگام تحویل کالا فقط در یزد

امکان پرداخت در محل در حال حاضر تنها برای شهر یزد وجود دارد و سایر شهرها ملزم به پرداخت وجه قبل از ارسال سفارش می باشند.

خرید حضوری

اگر تمایل داشته باشید محصول خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید می توانید در هر زمان در ساعات اداری به لوکیشن بازرگانی مراجعه نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد پیشخوان کاربری سایت wsm gasket شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید. همچنین مراحل از طریق پیامک خدمت ارسال میگردد.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

باربری برای محصولات بزرگ تراز 40 سانتی متر یا سفارشات عمده به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز یا تیباکس ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست یا تیباکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس https://tracking.post.ir/ و همچنان مرسوله را از طریق سایت شرکت تیباکس به آدرس زیر https://tipaxco.com/tracking پیگیریکنید.

شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی WSM GASKET

اصالت محصول و گارانتی محصول تا 7 روز

بازرگانی واشر صنعت آژند