واشر چوب پنبه ای, فروش ورق چوب پنبه ای

واشر چوب پنبه (Cork gasket)

واشر چوب پنبه یا Cork gasket با مشخصاتی که دارد به عنوان عایق و حتی آب بند برای روغن و.. استفاده میگردد .  این گسکت به راحتی در محیط های مختلف مانند : محیط اسیدی و محیط خنثی استفاده میگردد . این واشر ها در ورق های استاندارد با ضخامت مختلف تولید میشود.

 

مزایا واشر چوب پنبه ای:

  1. عدم پوسیدگی
  2. غیر سمی و بی مزه
  3. ضد رطوبت
  4. مقاوم در برابر روغن و اسید
  5. ترکیب الاستیک
  6. ضد لغزش
  7. مقاوم در برابر سایش
  8. عایق حرارت

ساختار واشر چوب پنبه ای:

واشر چوب پنبه ای از ذرات ریزدانه پنبه انتخاب شده که با لاستیک های مختلف مانند نیتریل و سایر مواد کمکی ساخته شده است. گسکت چوب پنبه  از فشردگی و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به واشر های معمولی برخوردار است و یک ماده عالی به عنوان آب بند برای مایعاتی مانند روغن است . واشر چوب پنبه ای دارای اثر ضدضربه بسیار خوبی است و در برابر ضربات مقاوم است

واشر چوب پنبه ای یک محصول غیرسمی و آلودگی است و به خیال راحت میتوان از آن استفاده کرد. درواقع خریدواشر چوب پنبه میتواند محصول زیستی مناسبی باشد زیرا به صورت طبیعی ساخته شده و به طبیعت آسیب نمی رساند .

شرایط فیزیک واشر چوب پنبه ای: 

در برابر سایش ، رطوبت ، روغن و اسید رقیق مقاوم است. در اثر افزایش دما ، رطوبت ، فشار ، نور خورشید ، هوا ، سرما و سایر تغییرات محیطی خارجی ، تغییر شکل نمیابد و عملکرد نسبتا پایداری دارد. واشر چوب پنبه ای مقاوم در برابر روغن و مقاوم بسیار بالایی دارد.

استحکام واشر چوب پنبه ای:

اگر دنبال واشر مقاوم در برابر ضربه و فشار نسبتا بالایی میگردید، واشر چوب پنبه ای را معرفی میکنم. واشر چوب پنبه ای محصولی پایدار است و نسب به واشر های نسوز  از مقاومت بیشتری در برابر فشار میباشد . مقاومت در دمای بالا و تغیر شکل ندادن در برابر حرارت و رطوبت میتواند ویژگی های بسیار مناسبی باشد که شما را به خرید این محصول ترغیب کند .

 

جهت خرید بی دغدغه و راحت میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا مشورت رایگان خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *